سوالات کنکور هنر دی 1401 (نوبت اول - کنکور هنر 1402) - دانلود و دریافت دفترچه سوالات

سوالات کنکور هنر دی 1401 نوبت اول منتشر شد. داوطلبانی که در کنکور هنر 1402 نوبت اول دی ماه 1401 شرکت کردند 1402می‌توانند با دانلود سوالات کنکور هنر دی 1401 درصدهای خود را حساب کنند و و باتوجه به درصد داوطلبان سال‌های گذشته وضعیت حدودی خود را را تخمین بزنند. سایر داوطلبان که در این آزمون شرکت نکرده‌اند می توانند با دریافت دفترچه سوالات خود را برای شرکت در کنکور هنر نوبت دوم آماده کنند.

کنکور هنر

دفترچه سوالات کنکور هنر دی 1401 بعد از برگزاری این آزمون از طریق سایت سنجش در دسترس قرار می گیرد. داوطلبانی که در کنکور هنر شرکت کردند پس از اتمام این آزمون به دنبال دانلود سوالات هستند تا براساس پاسخنامه درصدهای خود در هر درس و وضعیت شان را بصورت تخمینی حساب کنند.

نوبت اول کنکور سراسری هنر 1402 در روز 30 دی ماه 1401 ساعت 14:30 برگزار شد.


سوالات کنکور هنر دی 1401 کلیک کنید

پاسخنامه کنکور دی 1401کلیک کنید


اگر سوالی دارید در قسمت نظرات بنویسید تا پاسخ داده بشه

افرادی که قصد شرکت در کنکور سراسری سال های آینده را دارند نیز بهتر است نگاهی به دفترچه آزمون سراسری هنر دی ماه 1401 داشته باشند تا با بررسی این سوالات با آزمون سال های آتی آشنا شوند. دریافت سوالات آزمون سراسری هنر در سایت سنجش بصورت رایگان موجود است که البته برای راحتی شما عزیزان جهت دانلود سوالات کنکور هنر دی 1401 در بالا لینک دانلود رایگان سوالات  کنکور هنر 1402 نوبت اول را قرار داده ایم.

این دفترچه شامل 100 سوال می‌باشد. 50 سال درک عمومی هنر، 30 سوال درک عمومی ریاضی و فیزیک و 20 سوال خلاقیت تصویری که در 115 دقیقه زمان می‌توان به آنها پاسخ داد.

پس از تغییرات کنکور هنر در سال 1401 دفترچه به شیوه جدیدی که گفته شد درآمد و داوطلبان دچار گمراهی بسیاری شدند. اگر شما عزیزان نیز دچار سردرگمی در کنکور هنر شده‌اید می توانید از مشاوره رایگان آکادمی پازل استفاده نمایید.

این کنکور برای ورود به دانشگاه‌های زیرنظر وزارت علوم مانند دانشگاه تهران، دانشگاه هنر، دانشگاه الزهرا و ... می‌باشد و برای ورود به دانشکده‌های فنی‌حرفه‌ای مانند دانشکده شریعتی و ... باید از طریق دیگری اقدم نمود.

 

 

۴
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
علی گفت:
سلام تحلیل سوالات رو هم میذارید؟
    مدیریت گفت:
    سلام وقت بخیر بله بزودی
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش